Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[01] 4x4 1.8T ARX skrzynia FEX - przeguby wewnętrzne półosi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [01] 4x4 1.8T ARX skrzynia FEX - przeguby wewnętrzne półosi

    a ja wczoraj zakupiłem prawie tą samą

    ]"]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs ]"]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

    ale jednak innną , niestety w tej wersji z czarno i srebną obwódką oraz srebne cyferki
    gałka nie występuje w skórze tylko sam mieszek to skórka

  • #2
    [01] 4x4 1.8T ARX skrzynia FEX - przeguby wewnętrzne półosi

    Pytanko dla znawców ETKI

    Czym konkretnie różni się przegub przy skrzyni wewnętrzny prawy (strona pasażera) od lewego (chodzi o przegub z osłoną, bo to, że różnią się flanszami to wiem).

    Kupiłem sobie prawy przegub wewnętrzny (Lobro cena 170 zł).
    Za lewy Lobro woła sobie 300 zł :shock: .
    Na moje oko + niejasności z ETKI, prawa i lewa strona to jeden ..., jedno i to samo.
    Ze sprzedawcą uzgodniłem, że zamawiam komplet jak na stronę prawą, i ewentualnie jakby co, dobierzemy inną osłonę przegubu.

    Ale oczywiście mogę się mylić w swojej ocenie stąd proszę o jak najbardziej pilną pomoc.
    Zamówienie jest jak najbardziej do odkręcenia.
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Z tego co pamiętam -> to tylko osłoną. Jeśli stara jest ok to zamów tanszy przegub i przełóż osłonę.

      Pozdrawiam
      *1B1B*1.8T*4x4
      *1B1B*1.9T*DSG

      Komentarz


      • #4
        według etki różnią się te przeguby
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez krzynol
          według etki różnią się te przeguby
          masz rację różnią się numerami... ja nie namawiam go do zakupu tego samego przegubu, tylko że różnica w cenie wynika chyba tylko z tej osłony gumowej.

          lewy -> 357498103B
          constant velocity joint with boot, attachment parts and grease
          left inner / ARX,AZH,AGR

          prawy - >357498104
          constant velocity joint with boot, attachment parts and grease
          right inner / ARX,AZH,AGR

          Niech kolega robi jak uważa - u mnie po przełożeniu osłony działa jak należy.

          *1B1B*1.8T*4x4
          *1B1B*1.9T*DSG

          Komentarz


          • #6
            Kupiłem jeszcze jeden przegub na prawą stronę + osłona na lewą półoś (przy przegubach LOBRO to 100 zł w kieszeni)

            W piątek wymiana, więc opiszę co i jak.

            Dziękuję za pomoc

            [ Dodano: Sob 25 Cze, 11 06:33 ]
            I po wymianie.

            Przegub z prawej pasuje na lewą stronę.

            Osłonę lewej strony zostawiłem starą (lepsza jakość niż nowej :lol: ).

            Komentarz


            • #7
              Odświeżę kotleta.
              Mam problem z prawą przednią półośką-Są już słyszalne luzy i albo to przegub albo ośka.
              Z przegubem nie ma problemu ale juz z półośką jest bo nowa kosztuję ponad tysiaka i razem z przegubami.Ma ktoś dostęp do używek?Pytam gdyby mi ten drugi droższy wariant wystapił
              Marcin

              Komentarz


              • #8
                cincin81, a to wyjmowałeś półośkę i oglądałeś wieloklin czy jest wyrobiony że chcesz ja wymieniać czy tak od siebie wnioskujesz :?:
                przegub wewnętrzny też występuje jako osobna część i można ja wymienić .ok
                ale jeśli chcesz wymienić całą półoś z przegubami to szukaj używki od 4x4 bo są krótsze niż w zwykłej wersji i pytaj o to z jaka skrzynią pracowały bo się różnią między 5-cio a 6-cio biegowa skrzynią .ok
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz


                • #9
                  Wiem że przegub nie jest drogi ale ceny nowych osi są spore.Szukam używek.Nie wyjmowałem osi ale po dokładnym obejrzeniu i obsłuchaniu na podnośniku rzez kilku diagnostów stwierdzono że to albo wieloklin na ośce albo przegub wewnetrzny na tejże ośce.Stąd moje zainteresowanie tematem.Nowej półośki nie kupie chyba że z oboma przegubami za ponad tysiąca,za sam przegub w granicach 200zł.Interesuje mnie ta najtańsza opcja-może ma ktoś taką używaną oś w razie W.
                  Marcin

                  Komentarz


                  • #10
                    cincin81, taki luz nie koniecznie będzie na wieloklinie półosi ,przegub składa się z kilku elementów w których wybijają się gniazda i powstaje luz ,przy wewnętrznych przegubach ciężko jest określić jego stan bez demontażu półosi ,dlatego z tego co patrzyłem ciężko ci będzie zakupić całą półoś z przegubami , najwyżej rozglądaj się ,patrz i pisz do sprzedawców i pytaj koniecznie aby to było od twojej wersji bo są różnice między PB a TDI .ok
                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X